#fitness(sala cu aparate)

Fitness-ul cuprinde tot ceea ce înseamnă un stil de viațăsănătos și îngrijit. Începând cu alimentația și continuând cuparcticarea corecta a sportului cu aparatele din sala. Fitness-ulde tip muscular se caracterizeaza prin cresterea rezistentei șifortei muschilor prin ridicarea de greutati. Deasemenea șiflotarile sunt un mod util pentru cresterea fortei musculare.

Fitness-ul are multiple valențe. Cele mai importante sunt:menținerea și îmbunătățirea sănătății; tonifierea sau crestereamasei musculare; pierderea kilogramelor în plus; creștereacondiției fizice, etc.

Nivel de intensitate: incepator, mediu și avansat.  Tip de antrenament: cardio, forta, tonifiere, rezistență.


#cross training

De ce să lucrezi un singur mușchi când ai putea să-i lucrezi pe toți? Prinantrenamentele de tip circuit, combină exerciții cardio şi de rezistenţă, antrenezitoate grupele musculare și arzi peste 500 de calorii în 55 de minute.

Nivel de intensitate: se adaptează în funcție de condiția fizică a fiecărui participant.   Tip de antrenament: forță, cardio, tonifiere, rezistență.

 

#strong by zumba®

Antrenament pe interval de timp. Sesiuniscurte de exerciții cardio, unele de forță,altele izometrice, mișcări rapide, ritmintens – acestea te vor ajuta să îți tonificimusculatura, să arzi calorii și să-țiîmbunătățești condiția fizică în timprecord. Pe scurt, pregătește-te pentrutransformarea completă a corpului tău șiarzi peste 500 de calorii în 55 de minute.

Nivel de intensitate: incepator, mediu și avansat.   Tip de antrenament: functional, cardio,forta, tonifiere, rezistență, coordonare.

 

#deepWORK®

antrenamente#deepWORK®Crezi ca le-ai incercat pe toate? Acest antrenament esteatletic, ușor, intens și destul de diferit de toateprogramele cunoscute. Un antrenament de grup holistic,funcțional, la care iti folosesti doar greutatea corporală.Secvențele de mișcare sunt concepute astfel încât existăîntotdeauna o legătură între tensiune și relaxare,combinate cu exerciții de respirație. Fazeleantrenamentului sunt structurate pe cele 5 elemente:pământ, lemn, foc, metal, apa. Acestea, la rândul lor, auenergii diferite. Depaseste-ti limitele, antreneaza-ti

Nivel de intensitate: incepator, mediu și avansat.   Tip de antrenament: holistic și functional, cardio, forta,tonifiere, rezistență, flexibilitate, coordonare,imbunatateste postura, echilibrul și respiratia.

 

#zumba fitness®

Pasi de dans latino, exercitii de fitness, distracție?Este un program bazat pe dans care foloseste casuport muzical ritmuri latino și internationale.Exercitiile fitness bine gandite sunt camuflate cudistractie, energie și dans. Gasim o atmosfera depetrecere care face fiecare participant sa isidoreasca ca ora sa nu se mai termine. #Zumba darezultate pe toate planurile: sculpteaza corpul,elibereaza stresul, creaza prietenii, aduce zambetepe buzele tuturor și se pot arde intre 700 și 1000de calorii.

Nivel de intensitate: incepator, mediu și avansat.   Tip de antrenament: coordonare, cardio,flexibilitate, modelare, distractiv.

 

#bodyART®

Dureri de spate, incheieturi, lucrezi mult la birou? Acest antrenament holistic iti vaimbunatatii postura și poate sa trateze și sa previna durerile de spate. Se bazeazape principiile YIN-YANG și cele 5elemente –pamant, lemn, foc, metal și apa- acestantrenament creeaza o dinamica intre activitate și pasivitate, tensiune și relaxare.

Nivel de intensitate: incepator, mediu și avansat.   Tip de antrenament: imbunatateste postura, echilibrul și respiratia, dinamic,flexibilitate, forta, rezistenta, coordonare, tonifiere, holistic și functional.

 

#bodyART best age®

Traiesti cu impresia ca varsta iti depaseste limitele? Acestprogram este special conceput pentru persoanele de peste 50de ani. Este un antrenament fizic având la bază exercitiilemodificate din antrenamentul de bobyART din nivelul1.,combinate cu exerciţii specifice care contribuie laîmbunătăţirea coordonării mişcărilor, creşterea forţei, astabilităţii, echilibrului şi a posturii. Toate aceste elementeconduc la îmbunătăţirea calităţii vieţii. bodyART best age esteun antrenament care ofera siguranta prin toate exercitiileoferite, asadar pot participa toate categoriile de vârstă.Este totodată un program de antrenament motivant.

Nivel de intensitate: incepator, mediu șiavansat.   Tip de antrenament: functional, cardio,forta, tonifiere, rezistență, coordonare.

 

#pilates®

Poate fi practicat de oricine, de la copii la persoane in varsta, indiferent de conditia fizica, acestapoate fi individualizat pentru a se potrivi fiecarui practicant, de la persoane in recuperare panala sportivi de elita. Metoda este ca o punte de legatura intre aptitudinile fizice și terapia fizica,care are scopul de a modela placut corpul folosindu-se de conexiunea dintre minte și trup.

Nivel de intensitate: incepator și mediu..   Tip de antrenament: functional, cardio,forta, tonifiere, rezistență, coordonare.

 

#Condi incepatori

Antrenament dedicat persoanelor supraponderale.Se executa exercitii specifice pentru a protejaarticulatiile. Acest tip de antrenament te ajuta sascapi de kilogramele in plus și te pregateste pentrunivelul urmator.

Nivel de intensitate: incepator.   Tip de antrenament: cardio.

 

#Condi

Distracție sau tonifiere? Amândouă! Oricât de ciudat ar suna,mingea, stepper-ul si alte echimante cu care vei lucra la clasa teajută să slăbești. Ridicări și răsuciri de trunchi, îndoiri laterale,ridicări simultane și alternative ale brațelor si picioarelor – petoate le vei executa cu ajutorul echipamentului, iar parteadistractivă este că trebuie s-o faci în timp ce zambesti si ascultimuzica buna! ;-)

Nivel de intensitate: se adaptează în funcție de condiția fizicăa fiecărui participant.  Tip de antrenament: functional, cardio,forta, tonifiere, rezistență, coordonare.

 

#spinning®(Indoor cycling)

Acest antrenament îţi pune la încercare inima, la propriu! Este o clasă intensă decycling care pune focus pe arderea câtor mai mulţi carbohidraţi, motiv pentru carezona de antrenament a Heart Rate-ului este  între 65% şi 85% maxim. Ia-ți cu tinegadgetul preferat de monitorizare cardiacă și vino să iei pulsul clasei!

Nivel de intensitate: mediu și avansat. Tip de antrenament: cardio, tonifiere, rezistență.

 

#spinracing®

Adori bicicleta, muzica, dansul? Acest tip de antrenamentbifeaza toate acestea. te vei distra dansând ȋn timp ce pedalezide zor pe ritm, iar ce este mai important, poţi arde mai mult deo “ciocolată de calorii” pe oră, adică peste 500 de kcal. Estecomplex și presupune schimbări de ritm, menţineri (adicătrebuie să menţii o poziţie mai mult timp) şi pedalare ȋn forţă.Astfel că ȋn timp vei avea o inimă mai sănătoasă şi maiputernică şi plămâni mai “forţoşi”. Se adresează grupelor devârstă 14-50 ani. Iti va plăcea mult şi te va provoca să pui labătaie toată forţa şi energia de care dispui!

Nivel de intensitate: mediu și avansat.   Tip de antrenament: cardio, tonifiere, rezistență, distractiv.

 

#bodyART Kids®

Este un program care poate ajuta copiii sa-si dezvolte unechilibru sanatos și natural, al corpului și al mintii. Are la bazaexercitii dinamice și statice, jocuri active, tehnici de respiratie.Toate acestea fac ca participantii sa invete posturi specifice de#bodyART, sa-si constientizeze corpul, starile emotionale și satraiasca o viata mai bogata in sentimente pozitive.

 

 

#zumba kids®

Este un program distractiv și educational caredezvolta coordonarea, echilibrul, memoria,creativitatea, disciplina. Fiind o activitate de grup,#Zumba Kids dezvolta și latura sociala, datoritamuncii in echipa, adaptarii la grup. Copiii adora sadea muzica mai tare, sa se miste și sa se distreze cuprietenii lor! Se bazeaza pe coregrafii vesele șijocuri pe muzica.

 

 

#personal training

Spre deosebire de programele clasice de antrenament o rutina personalizata va facediferenta in atingerea nivelului de pregatire fizica dorit de fiecare persoana in parte.Antrenorul personal va v-a crea un plan de antrenament specific doar pentru dvs. pe bazaobiectivelor pe care doriți să le atingeți, vi se va face o fisa de evaluare pentru a verifica sisupraveghea evolutia si progresul dvs., va v-a ghida spre o tehnica corecta a exercitiilor,antrenamentele vor fi variate, un trainer personal va v-a mentine motivatia pe parcursulintregului abonament si va poate oferi sfaturi in nutritie. Merita sa incerci!

Nivel de intensitate: incepator, mediu, avansat.  Tip de antrenament: in functie de obiectivul dorit.

 

Speedfitness

Nu mai trebuie să munceşti ani de zile ca să ajungi la nişte rezultate satisfăcătoare. Corp tonifiat, abdomen plat, muşchi vizibili, condiţie fizică şi ţinută de invidiat, vitalitate si energie…sunt doar câteva din avantajele oferite de antrenamentul Speedfitness! Citește mai departe…

 

Power Plate

Power Plate este soluţia revoluţionară din domeniul fitness şi wellness, potrivită tuturor vrstelor, stilurilor de viaţă şi abilităţilor fizice. Principiul folosit este cel al antrenamentului cu ajutorul acceleraţiei şi  stimularea răspunsului natural al corpului la vibraţii. Citește mai departe…